غزفه سازی نمایشگاهی، ساخت غرفه نمایشگاهی، طراحی غرفه نمایشگاهی

چند نکته مهم برای حضور در نمایشگاه :

1.برای جذب مخاطب تنها ۵ ثانیه زمان در اختیار دارید. زیرا یک مخاطب ابتدا به غرفه سازی و طراحی آن نگاه می‌کند، پس در همان لحظه باید جذب کار و تجارت شما شود. طراحی غرفه سازی را به حرفه‌ای‌ها بسپارید و سعی کنید از رنگ‌های شاد و چشمگیر در طراحی استفاده کنند. نوشتن یک شعار خاص که برق از سر هر مخاطبی می‌پراند نیز می‌تواند کمک بزرگی به شما در این زمینه کند.

2.پیش از آنکه تصمیم به حضور در نمایشگاه بگیرید به‌طور حتم درباره آن پژوهش انجام دهید. این پژوهش باید شامل علت و دلیل حضور، مفید بودن نمایشگاه برای کسب و کار شما، شرکت‌کنندگان رقیب، زمان برگزاری و ثبت نام و متراژ غرفه سازی مورد نیاز برای تجارت شما باشد، همچنین مطمئن شوید که شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به‌طور دقیق همان کسانی هستند که شما نیاز دارید.

3.هنگامی که تصمیم گرفتید در نمایشگاه شرکت کنید باید به سراغ این موضوع بروید که واقعا برداشت شما از نمایشگاه چه خواهد بود و چه چیزی را از این رویداد انتظار دارید. با انتخاب یک دلیل و هدف برای حضور در این نمایشگاه شما می‌توانید تمام تمرکز خود را روی یک هدف خاص گذاشته و بهترین بهره را از یک رویداد به‌دست آورید.

در مقالات بعدی سعی میکنیم شما را با نکات بیشتری در مورد غرفه سازی آشنا کنیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.